Trött tjej

I helgen har jag varit med Oda och nu är jag jäääätttteeeetrött. Vi har varit på bio, åkt ut till Birsta och flummat runt.
 
Oda kom ner på fredagen, då var jag ledig och hade varit ute med Ida och hennes vänner ute på Birsta för att köpa lite häst saker. När jag plockat upp Oda från stationen gick vi hem och ja... Levde.
 
På lördagen hängde jag och se besta Oda på le biblioteket, efter att Oda freakat ur över 1D. Där ja hände v och jag lämnade tillbaka min bok som jag just läst ut. Efter det så gick vi och åt. När vi skulle gå på bion så skulle vi gena över torget. Där var det en internatioell marknad med mat från en massa olika länder, som Storbrittanien, Tyskland och Australien. Det var hur mysigt som helt. Jag och Oda delade på en creps med nutella och kokos. Efter det gick vi på bion. Där såg vi filmen "Familjetrippen", som är rolig. Rätt uppenbar men rolig. Där blev jag en 7-åring och köpte en flygplans meny och har därför nu mera en mugg med flygplan på. Hehe...
 
 
 
Söndag så åkte vi till Birsta, där vi gick på Hööks och köpte strumpor och godis. Gött. Sen åkte vi hem och tittade på Youtube/tv-serier. Sen åkte Oda hem. Det var väl det jag har gjort helgen.
 
 
Nu sitter jag och pratar med Pernilla och har gjort det i två timmar. Ska snart lägga på och kolla på Williams lista 2, youtube och Thor. Samtidigt... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sneeky bild på mina skor...

2013-10-01 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0