Klar på travet!

Tjenis penis i lingonskogen!
Iadg har det varit en hästig dag, med massor av skoj. Först så kom jag sent till travskolan (det var medelat för att bussen var inställd). Sen var vi där och lärde oss en massa nya lekar som man kan göra med barnen för att lära de saker, tex att volta eller kraftfoder. Vi pratade lite mer om hur man är en bra ledare. Åt lunch och slutade för dagen.
 
När jag kom till stan så ser jag helt plötsligt en polisbil. Efter den en häst. Jag trodde jag såg fel, men tydligen så var militärens musikkår uppe i Sundsvall. Så då stannade jag och tittade på de. Kände mig lagom nördig, klädd i ridkläder med en ridhjälm under armen...
 
 
Imorgon är jag ledig hela dagen för jag ska till tandläkaren i Hudik... Helt sjukt dumt men det blir så när man rider uppe i Tmerå. Jag inte rida på en vecka typ.. Blä!
Är det någon som känner någon med behov av medryttarhäst i Sundsvalls trakten så finns jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0