30 dagar

Nu kommer ett 30 dagar lista över saker man kan skriva om. Det hittade jag hos Märta på http://hhaasstt.blogg.se/index.html .
 
1: 5 saker jag vill göra innan jag dör
2: Ett hästögonblick jag minns
3: Mest betydelsefulla låten
4: Min/mina favorit häst/hästar
5: Min första favorithäst
6: Det värsta jag varit med om
7: Något jag är bra på inom ridningen

 

8: Finaste hästbilden
9: Det jag önskar mig just nu
10: Något jag aldrig trodde jag skulle göra
11: En eller flera bloggar jag följer
12: Min favorit årstid och varför
13: Min drömhäst 
14: Finaste bilden på mig och en häst

 

15: Den jag saknar just nu
16: Något som gör mig irriterad
17: Vad jag hade önskat mig om jag hade fått 3 önskningar
18: Hund eller katt person?
19: Jag på hästryggen
20: Mina djur/djur jag skulle vilja ha 
21: En Bild och en låt som gör mig lycklig
22: Min favoritplats
23: Min förebild
24: En sjukt failad ridbild
25: Min favoritmat
26: Varför jag började rida
27: Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen
28: Min favoritkändis och vad jag skulle göra om jag träffade henne/honom
29: Något jag är dålig på inom rdiningen

 

30: Mitt mål med livet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0