Jag är såå trött just nu...

Jag var uppe aldeles för länge i natt, så nu har man tagit en tupplur på soffan. Vet inte om det är  mockat eller om pappa har visat sin snälla och gulliga fadersida idag (man kan ju alltid hoppas, eller?).

Jag har ju varit och sommarjobbat i en vecka, men kom på när vi kommit ca halväg att jag glömt min jacka och min kamera. Den person med det bästa minnet också. Men hovlagaren hade kommit och vi glömde en del andra saker också. Det vecka känade jag det jag trodde jag skulle få + en massa nya vänner. Hoppas att få träffa dem nästa år igen!

Nej, nu ska jag gå och undersöka saken med mockningen.
Your one and only, Karin Edlund.

Kommentarer
Postat av: oda

Mocka på karin lilla

2012-07-04 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0