It sucks...


En liten valp från i sommras :3

Jag är sjuk och det suger!! Jag vaknade i 1-2 tiden på natten utav att jag kokade av frber. Jag vissye inte var jag skulle ta vägen så jag bara låg där och försökte andas. Dock har jag blivit bättre under dagen, men mina hostattacker är inget att hurra över... Sitter och tittar på tv, men funderar på att stänga av tv;n och typ gå och lyssna på mina ljudböcker jag har lånat.

Nu måste jag bli tillräkligt frisk för att rida imorgon, men jag tror jag ska göra det iaf. Det är ju ett hyrt ridhus som väntar och det ska bli kul.

Det enda som det här inlägget behöver nu är lite musik eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Oda

krya på dig kakan min! <3

2012-02-03 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0