Fyndig och jag...

Idag var det mammas födelsedag och det firades med att vi åkte till Towa och hälsade på. Medan mamma och hon satt inne och åt bullar så var jag och Fyndig ute på en ridtur.

Det gick jättebra, vi har inte varit ute helt själv som vi var idag. Det har alltid varit en mamma med eller Camilla. Nu var vi själv. Och det gick helt okej. Han fick något ryck och måste berätta för hela Delsbo att vi var ute. Vi trippade omkring och skrek. Jag pratade lite med honom och han tultade på. Det var inte så att han inte lyssnade på, nej inte så. Bara det att man måste leta efter  brudar oxå. Jag fick en väldig hat blick från en mamma som var ute och gick med sin barnvagn och när vi möttes skrek Fyndig. Opps...


Jag och min pojkes första "dejt". Vad ska man säga? Kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0