Jag kanske inte är jordens mest akriva boggare men, men...

Jag har inte skrivit på länge! Har mest levt, så här kommer ett inlägg om det.

Skolan:
Mest följt med. Inte så mycket att breätta om. På svenska har jag läst Flyga drake. Den var bra! Kommer med fler kommentarer snart.


Hästarna:
Samba har börjat gått ner i vikt och Dolly är på väg upp :P
Går väl bar med ridanet, ska åka till JRG med Samba varanan vecka. Jag undrar hur vi ska göra i höst... Har nog mer tid att rida då (får se hur det blir med trumpeten och allt). Mamma har lovat att fixa en bra ridbana så fort som möjligt! Yes! Äntligen! Men inte nu då. men snart :3
Ska nog inte rida i dag, kommer blåsa bort då!


Min hälsa:
Tja, har väl inte legat på supertop men har inte varit förkyld eller något sånt bajs :)
Nu har jag ont i foten (Häst med järn skor + converse= ajaj) och i munen (ska få tandställning i under käken på torsdag :()

Tankar:
Jaa, vad är vanligt nu för tiden? Är det bara jag eller är 2011 en jävlapiss år med många möjligheter som man utveklas med och har jätteroligt på samma gång? Man går och säger att allt ska bli så bar och att "2011 ska bli det bästa året någonsin!". Ljuger man då? Äsch, wtf.


Vänner:
Inget nytt om vännerna. Jag har bara saknat som så jävla mycket att det inte är sant! Och jag gör det nu oxå <3

Musik:
Inget nytt där då...

Film:
Var med Sofia och Ewe på boi i lördags. Jag ger er en ledtråd vad det var vi så:



Jag önskar mig en massa filmer! Tänkvärda filmer (som Flyga drake och pojken i randig pyjamas), komdier, skräck, tvserier, klassiker, ja you name it!

Det var vad jag har att säga.... Detta kanske (med lite tur) gör mig lite mer aktiv:
Dag 1 – 10 fakta om mig!
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Fråga vad ni vill, jag svarar!
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Min favoritgodis. Varför just den?
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – 3 bra låtar.
Dag 14 – Beskriva en vän utvändigt och invändigt.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – Min dag i text/bild
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid
Dag 26 - Nån jag saknar
Dag 27 - Min favvo-outfit!
Dag 28 - Livets mening- enligt mig.

Det är väl bara att börja:

Tio saker om mig:
1. Jag läser mycket...
2. Jag har två hästar
3. Jag vill vara känd. Men vet inte i vad :P
4, Jag skulle kunna dö för mitt fosterland, men vill inte bli militär.
5. Tycker att det är bar att det bara är hälften kvar.
6. Har sämst humor.
7. Gör bort mig ofta.
8. Har igentligen dåligt självförtroende.
9. Önskar att jag gick på dans (men är för lat för att börja).
10. Vill flytta till en stor stad.

Jag tror att jag snart ska gå ch gömma mig på mitt rum med datorn :3
Skriva på noveller med en kopp var chocklad.... Suck, man får väl aldrig som man vill :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Om du vill vara med på dagens blogg så kan du anmälda dig här :) !



http://emmahs.webblogg.se/?tmp=24165359

2011-05-24 @ 18:26:07
URL: http://emmahs.webblogg.se/
Postat av: Odda

Nu vet jag att du lever xD har väntat på det här inlägget i en vecka nu ;D

2011-05-24 @ 18:55:52
URL: http://kajsasdotter.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. Hej kakan. Nä,nä...du får vara nyfiken lite till. D kommer i tv programmet. =D

2011-05-24 @ 20:34:44
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0