Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar


Ojojoj, det här bli ett långt inlägg ;)

Mina mål:
  • Ta körkort.
  • Ta flygsärt.
  • Gå ut skolan med så bra betyg som jag kan.
  • Bo utomlands ett tag.
  • Se världen.
  • Jobba med hästar.
  • Skriva en hel bok.
Mina drömmar:
  • Bli känd.
  • Rida för en stor publik.
  • Våga vara modig(are).
  • Få min fucking läpp helad.
Mina önskningar:
Det ändras hela tiden! Just nu önskar jag att jag kan fylla år snart så jag får filmer :3

Kanske inte blev så långt iaf :P
Nu ska jag gå och kolla på Stardust :)
Syns!

Kommentarer
Postat av: Molly

SÅ braaaaaa jag ska gå ridlinjen på gymnasiet och sen ska jag skaffa egen häst och skaffa körkort och jobba på Ljusdal !:D

2011-05-30 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0