R.I.P....

Min sista dag som tolvåring!
I morgon fyller man tretton!!!!
Fett glad! Undrar vad man får för presenter...
Kommer iaf få prinsses tårta, det är ju den veckan trots allt ;)

Idag:
Idrott
SO
Engelska
Spanska
Matte

Vi ska ha spnaska prov på torsdag och läxförhör på våra glosor på torsdagen oxå! Blä!
På SO;n grillade vi socarna fett mycket ;) :P

Vet inte vad ja ska skriva mer... Läser just nu Mästerdetektiven Conan 30..  På tal om detekiver, jag har (med lite hjälp av Oda) kommit på att Shelock Holmes är übersmexy! Han är smart, musikalisk, stark och suck... <3 Jag menar kolla på honom!
<3333
Där är väll bra :S ;)

//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Jag säger ju det! ;)

2010-09-21 @ 19:23:56
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: Olivia

Grattis i efterskott!

Såg nyss SH... LÖV IT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0