Nu har man kommit hem från årets Harsaläger

(jag skulle ha lagt ut det här för typ tusen årsen men iaf)Det var jätteskoj! Vi spelade en massa låtar som vi ska spela med Nisse Landgren. Vi var så  kul. Idag ska man inte på trumpet, för Lena har jobbat över. Nu ska jag ha lite blandade bilder från både min födelsedag och Harsa helgen.
Födelsedagen:
En av de första bilderna på min nya kamera.
Min über goda tårta
Mina presenter
Chips och kort från Thina, Kenneht, Isis och Frejia.
Film från Hannah som jag inte sätt xD
Hundra kr från farbror Sten
Vojlok som jag fått av Folke
Min kläning som jag fick av mamma
Reflexshabrak från Folke
Min kamera :3
Hundra kr från mormor
Världens bästa hästskötare från Oda
Den magiska stenen från Oda
Hästdårarnas Mekka från Oda
Diablo, nattens hjälte från Oda
Sweeney Todd från Oda
Necisär (svaning?) från Molly
Lila nagerlack från Molly
Läppglans muffins från Molly
Någonting frånb Molly
Harsa:






Aja, orkar inte ladda in fler bilder nu.
Baybay//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0