Hola

Jag har varit hor docktorn. Det gick bra och jag fick någon nässpray som är hemsk! Hu!! Iaf så sa han att jag skulle vara frisk till helgen typ. Jippe! :D

Vet int vad jag ska skriva nu då... 

Viste du att...
... att sjöstjärnor inte har någon hjärna och att alla är honor?
... att Nord Korea är klassat som det minst demokratiska landet i världen?
... att isbjörnenspäls är genomskinlig och att deras skin är svart?
(Humm..Hur stämmer det?)
... att björnar springer lika fort som hästar?
... att om man utvan allt havssalt så skulle man kunna täcka all landyta med ett 150 m tjockt lager?
... att den elektriskastolen uppfans ut av tandläkare?
(Dom är onda jag har alltid vetat det.. o.O)
... att du ändrar sovställing ca 50ggr per natt?

Hittade på visstedu.se

Okej, dagens låt.

Det gick inte att bläddra in...
//Kakan
P.s. Ny design om den inte syns F5

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det där din häst på bilden?

2010-10-27 @ 18:38:12
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Okej har du inga bidler på din andra häst?

2010-10-28 @ 09:36:07
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Ewe

Haha! :D

Visste du att alla björnar är vänsterhänta?? :P

Olina var inne på visstedu.nu härom dagen, hon med. Det är så roligt att läsa när man har tråkigt! ;D



Krya på dig!! :)

// Ewe

ps, besök gärna min blogg! :) ds.

2010-10-29 @ 15:27:44
URL: http://glutenewe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0