Harsalägret

Hej!
I dag har mna varit i skolan. Det var väll kul. Det ska börja en ny tjej i klassen. Hon heter typ Sara eller nåt... :P
Iaf ska jag städa (tjoho -.-') nu och sedan äta pizza och sedan paka till Harsalägret i helgen. Där för kommer jag inte upptadera på ett tag :S

Iaf så har jag inte skrivit om min födelsedag men har lixom inte haft tid xD
Så jag ska göra ett inlägg tilägnat min högtids dag. Jag har inte fått alla presenterna men, men...

Kort paklista till helgen:
Kameran
Mobilen
Ladder (till båda)
Klädder
Trumpeteten (ofc)
Bok
Liittee smink ;)

Just det ska uppdatera lite på novellbloggen också. Vet ej om det går att komentera bloggen eller något sånt nu.... Just de jag har vunnit sommarboken!! Glad!! Åkte in samma dag och hämtade mitt pris. Jag valde en bok. Det blev Silverkniven av Gull Åkerblom. Har inte läst så mycket men än så länge bra. Har bara räknat ut vem den "hemliga" manen är -.-'
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var det en bra ny tjej? :D

Var hon trevlig eller blyg?

Beskriv henne för mig som göteborgare :D <3

2010-10-01 @ 19:36:09
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0