Skolan...

Nu har det gått nästan en HEL vecka sedan jag bbörjade skola och jag har tröttnat på en del!
Det är otroligt!!! Jag har tröttnat på mitt parti i SO;n :( Varför Pontus????????? Varför???????????????????????????????
Längtar tillbaka till sommarlovet... Suck....

Iaf har Molly och jag flummat på engelsakn i dag XD
"Oda loves to lught at Molly and me " :P
Det är väll det vi gjort i dag.....
Jag lånade en bok med oliga historer på bibblan. Här är en:

Tysken knackade på Bellmans dörr.
- Är du hemma Bellman? sa han.
- Nej, svarar Bellman på andrasidan.
- Tror du jag är dum? Dina skor står ju här utanför.
- Jag har två par"
Idiot varning :P

Dagens låt:

<
//Kakan

Kommentarer
Postat av: molly

va bra ! :D när dåå ??? asså vilken tid ???

och nu säger dom att jag ska bara rida två ggr i veckan men då kan jag ju rida med dig om du vill :P

2010-08-29 @ 11:02:10
URL: http://mollsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0