God morgen alla sömn tutor :D

Här går man och lägger sig åtta (på kvällen) och vaknar sex (på morgenen).... Inte kul. Men i alla fall nu sitter man i ett mörkt rum med en lysande dator. Inte så mysigt kanske men i alla fall :P
I dag ska jag rida. Jag vet inte om jag ska rida själv eller men någon (är mest sugen på själv, så jag kan konsentrera mig ordentligt på att Samba ska lyssna på vad jag säger). Om jag ridar själv tror jag jag ska kolla underlaget i paddocken. Kanske kan rida där.

Jag har inte skrivit så mycket inne på den andra bloggen. Det är för att jag inte hunnit. Jag tror jag ska börja med enu en novell. Jag tänker inte avslöja vad den handlar om, men det rör många som läser bloggen. Jag vet vad den ska heta i alla fall ;):P


Morgonens tipslåt:
Höhö
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha för låten xD

2010-08-16 @ 15:27:23
URL: http://kallbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0