Uppdatering hur det är i livet

Jag har inte skirvit på mindre än 2000 år men, men. Vad har jag gjort? Inte så mycket. Samba har velat mellan dåligi fång och bra så hon har stått i 3 veckor (!). Men vad kan man göra? Hon kan ju inte gå så... Men idag var jag uta och sktrittade barbacka på henne. Hon var minst sagt pigg. På grund av detta så har jag varit ute och ridit en del på Dolly. Jag tycker hon är jättemysig att rida, lagom pigg och "lätt" riden. Det är inte så mycket att konsentrara sig på för att det ska gå bra. Inte för jag kräft något av henne, hon är ju dryga 29 år gammal. Jag har nog vuxit ur henne, rid messigt. Minns när jag var typ 8 och tyckte hon var svår och stark.
På den vanliga livs fronten så har jag mått relativt bra. Jag varit lite sjuk och så har jag haft ont i ryggen. Nästan alla nationella prov är av klarade (halehulja!) och jag har kommit in på mitt gymnasium. Till sommaren har jag två resor och ett sommarjobb in planerat. Hoppas på fler jobb... Skulle vara najs att ha extra pengar nu när jag flyttar hem ifrån.
Idag är det sommar här med hela 22 grader ute! Härligt! Så kom jag på den dumma idén att jag sticker ut och springer... Det gick fan inte. Höll på att dö, fick superhög puls bara jag gick... Suck och stön...
 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0