Jag hatar tränignsvärk

Varför? Jo, min träningsstatus är på -100. Eller  Lite om man räknar ridningen. I torsdags så red jag Oscar på ridskolan. Han var jättefin och jag fick honom att arbeta ordentligt. Det kändes skönt eftersom jag inte ridit på länge.
 
Jag har inte ridit Fyndig i helgen eftersom jag har firat min syster som fyllt 17 år. Grattis till henne :)
 
När jag vaknade i morse var det snö ute. Kul, tänkte jag. Jag kan säga så här att jag har kommit fram till att Samba skulle passa utmärkt i höstfärger. Jag var ute och lunkade med Samba i höstvädret. Gav henne inga krav på att hon skulle jobba som en duktig häst, men det gjorde hon. Jag vill att min kamera ska funka, vill fota.
 
Oda: Det är ingen serie det är en livsstil, det borde  det veta... + att jag tittar inte på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0