Kanske dags att blogga lite, eller?


Jag och Casper från förra sommaren.

Det har inte hänt så mycket i mitt liv, men lagom mycket för att jag inte ska hinna blogga. Jag har varit med mina bästa kompisar och dansat Just dance 3 (där jag klåde de stort!) busat och en massa saker. Nu kommer en lång helg så det ska bli kul. Imorgon ska jag åka med Elin och gänget till Sundsvall och köra go-kart och spela lasergame. Det ska bli skitkul! Jag har åkt på till Uppsala med komfan så det kommer väl bilder på de oxå ;)

Kommentarer
Postat av: evelina & emilia

så jäkla fin blogg<3 så fin design, kolla så himla gärna

in på våran blogg och kommentera :) det skulle betyda mkt<3

2012-04-28 @ 23:03:10
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0