Potatis & Kåken

Igår följde man med Amanda hem. Det var lite konsitgt.... :S
Det var jag, Molly och Sofia där. Vi spelade Wii, flummade lite, klappa Amandas hundar, kollade på übersöta kattungar (:3), låg på en hö/halmskulle i tre timmar, kastade äpplen och lekte kull.
Sedan gick vi till Kåken (ungdomsgårn i Fala). Där hade dom en fem kamp. Det var ruligt att kolla på. Jag orkade inte vara där till elva så jag åkte hem vid tio...

Idag har jag plokat potatis (jippe.... :(), läst och haft almät tråkigt. Jag kar ridit barbaka på Samba i dag. Fjanta sig när vi gick förbi några hästar men annars gick det jättebra. Har börjat lita på mig :D

Lite rulig sak från KPW:

Sanningar...

Sanning nr 1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.

Sanning nr 2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.

Sanning nr 3. Du upptäcker att Sanning nr 1 är en lögn.

Sanning nr 4. Du ler nu för att du är en idiot.

Sanning nr 5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa det.

Sanning nr 6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.

Sanning nr 7. Du fortsätter läsa fast du bara blir dissad varje sanning.





Fyller år om tre dagar! Käns jävla ovärkligt....
//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0