Gävle!

Jepp, har inte bloggat på ett ra tag :P
Har varit i Gavle coh spelat på singnal (brassfestival). Det var jättekul! Vi fick spela med proffs (Stockholms kammarbrass och Linnékvintteten från Uppsala). I ett av banden (Stockholms kammarbrass) spelade en kändis med ;) Jag sger inte vem.... Ni får gissa lite :P

Iaf så kan man ju inte vara i ävle utan att shoppa! Jag, pappa, Håkan och Lena gick in i stan för att titta lite. Vi hjälpte Lena att hitta en tröja åt hennes pojkvän/sambo/man? Vi hittade en. Sedan mot bokhandel (jag behövde inte tjata :D). Där hittade jag den senast One Pice! Ja köpte den (ofc). Nu är den ut läst och ska få bo i min bokhylla.

Jag och Molly hade en spa-och tjejkväll. Det var super skoj! Vi gjorde en ansiksmask av turkisk yougurt (stavning?) och havre gryn. Vi hade ner gurkbitar oxå. Sen klatade vi in skiten i ansiktet (det blir ju ingen ansiksmask annars xD). Efter vi tvättat bort kladdet så kollade vi på en frilm. Den htete "School of rock". Den är värkligen jättebra och rolig som fan! 5/5!!! Ett måste att se!!

Är hemma idag för att det känns som om min hals ska sprängas när jag är ute :( Inte ruligt :'''''(
Såg iaf på Biggest loser sverige igår. Min (en av) bästa läger kompisar var med :) Dom skulle springa i kapp mot henne. Hon van fett stort mot alla andra. Dom förlora mote en tioåring! Aja, Elsa kommer till Järvsö på höstlovet! Kanske kan träffa henne... :3 Saknar henne super mycket <33333

Kanske ska starta en ny novell blogg... Vad säg om det? Hiss eller diss?

Bilder:

Japansk framsida xD

Dagen låt:

//kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Det går bara bra! :D Bara det inte är nåt dåligt... Nämner du mig vid namn? :)

HISS såklart! vad ska den heta??

2010-09-14 @ 20:08:04
URL: http://odansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0