Första advent!

Nu är dte första advent och bara 4 veckor till Jul! Skojjj!!!
Hannah ligger och svär åt vitt ds i sitt rum....
Iaf så har dom just skurit till en älg nere och det lukar typ ruttet kött. Eller inte ruttet men lite så här.... Äh, det luktar kött...
Mamma och jag har designat kläningar jag ska sy... Det går väl så där... Jag kan inte rita i pint och jag kan inte skana in bilderna (cp-skrivare :@). Jaja, red Samba idag. Det gick bra. Ska nog rida för Marie-Louis på söndag... :D
Aja, har vait med Molly idag och vi kollade på häst filmer på youtube.... Flickorna på Klitteholm! så jävla bra!! XD Häst humor..
Aja, hej dåååå
//kakan
P.S. Klockren XD

Kommentarer
Postat av: Gallo The Great

Hahah! Dom där "flickorna" Har jag också sätt XP

2010-11-29 @ 16:16:27
URL: http://galloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0