Hemma!!!!

Nu ska jag vara hemma i typ en och en halv dag, sen ska man på ridläger XD
I alla fall var det jätttteeeeskoj på Slöjd i Skogen :D
Det var några tjejer från NY och dom kunde inte svenska så jag har tränat på engelska XD :P
Det gick väll rätt bra att komunisera :P
En liten tidningsartikel:
http://www.dalademokraten.se/sida/id/126453/
Tro inte på allt för dom har skrivit feeeel!!!!
(Om inte länken funkar gå in på www.dalademokraten.se. Sen in på nyheter och Rättvik och sen "Slöjdvecka i Finnbacka, det är lite svåt att hitta men det är ångt ner så leta liitte)

I morgon ska jag ut och rida med Thina :(
Jag hoppas att jag inte dör så mycket.......
Men sen kanske jag ska shoppa med Molly :D
Men jag har inga pengar en i alla fall..... :P
Aja....
Dagens låt:



//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0