Några få dagar kvar på jullovet

Nu är det två (?) dagar kvar på jullovet. Jag vet inte hur det känns att börja skolan igen men det är väl som det brukar vara, antar jag?
 
Samba ska få vila idag och i mogron ska vi nog ut en sväng. Jag ska inte göra så mycket, ska nog sätta mig och läsa en stund. Hästarna ska ha mat och jag bordse oxå äta. Det har inte hänt så mycket idag...
 
En sak jag kommit på mig själv att störa mig på är kuddar och örngott med olika "smarta" texter på. Jag menar, vad ska det vara bra för. Ett fint möster, fine, men text? Du ska ju ändå bara såva på den så vad spelar det för roll? Och visst, visst, det är fint för inredningen och så men ändå.
"Please smile more", tror du att någon kommer minnas det? "Ah jag ska le mer för att det stod på en kudde hemma hos Karin, vilken bra kudde!". Nja, didn´t think so?
Nej, diss, ner i soptunnan, ris, bajs och blä....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0