Lagträning 26/1

Jag har just kommit hem fårn lagtäning i derssyr. Jag visste inte om jag hade en häst att rida, men jag fick ta Emm. Emm är en pigg ponny som lätt kan bli stark. Under lektionen tränade vi på LB;1.
 
Jag tycker att jag inte gjorde det bästa, jag har ridit Emm tusen gånger bättre innan. Men, vad kan jag göra åt det nu? Jag har inte ridit Emm på länge så det blev lite hipp somm happ runt programmet. Jag hoppas jag kan göra det tusen gånger bättre! Sen kan vi ju hoppas på att Samba kanske kan följa med och täna någon gång...
Inte så mycket till dressyr bild... :P
Nu ska jag kura ihop mig under mitt duntäcke och titta lite på mina kära Youtubers (hehe...) innan det är dags för ponny nummer två idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0