God morgon alla morgon pigga :D


Igår så gick jag och mamma ut med Samba och Dolly på en promenad. Samba är 1000 gånger bättre än förut och det känns jätteskönt! Hon travade med mig idag och det kändes som en stor sten lättade från mig. Efter det åkte vi till Delsbo och planen var att jag skulle rida Fyndig men så blev det inte. Camilla hade köpt en ny häst som  hon skulle rida ut med så då fick jag ta stoet Knistra istället. Hon var jättesnäll och pigg eftersom hon har stått länge. Jag red på ett hackamore, så jag vet inte hur hon är på ett vanligt bett.

Sen när jag kom hem kollade jag meilen och hade fått svar från Halebop som medelade att mitt sim-kort kommer om tre arbetsdagar. Jag blev glad :D (brist på meningar xD).

Idag ska jag ut med hästarna igen, städa mitt rum, mocka, sova, försöka läsa den dumma boken på engelska, ta reda på om man ska finskriva svenska, läsa om ryssland, hjälpa mamma att lägga in anonser på blocket och typ... Andas.. Vi får se om jag hinner allt :P

Kommentarer
Postat av: evelina

Va gärna med i veckans blogg!:)

http://poniiriders.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html :D

2012-03-26 @ 20:56:18
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0