Vi får se hur det här går...

Nu har jag hittat en 1-10 dagars grjeimojsak, som jag ska försöka. Jag kommer nog glömma göra klart den, men aja.
Dag 1 - Vad jag vill göra när jag har gått ut skolan.
Dag 2 - En låt som påminner mig om min häst.
Dag 3 - En häst av varje kategori jag skulle välja från hästnet.
Dag 4 - Fyra saker jag inte skulle klara mig utan i ryktlådan.
Dag 5 - Det bästa och sämsta med min häst.
Dag 6 - Fem saker ni inte visste om min häst.
Dag 7 - Min favoritgren, varför?
Dag 8 - Min favoritbloggare.
Dag 9 - Mina tre finaste schabrak.
Dag 10 - Fem av mina favorithästar.



Börjar imogon, då ska nya bilder på pollarna plåtas och jag ska vara katt vakt. Stackars katten kommer bli traumatiserad för livet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0