Imogon

Imogron är det ett nytt år, med nya underbara möjligheter. Kanske kommer det bli bättre, kanske sämmre, men face it man måste nå botten för att stutsa upp till toppen.
 
Det ända jag kan bestämma nu är att jag ska försöka, med allt jag har. Jag har hjälp, underbara vänner som peppar, föräldrar som söttar, ja listan kan göras lång. De personer som är på den kommer att bytas ut, komma tillbaka eller försvinna. Men min resa är ändå min. Jag men jag vill bara ha de bästa med mig på den resan. Jag hoppas jag får ett underbart år med nära och kära och att jag kommer ha kvar dem, åtminstone ett år till.
Vad mer kan man skirva? Ja, jag har en massa mål jag vill uppnå och jag hoppas att jag kan skriva ner dem här en dag. Jag vet att det i alla fall är några som läser här. So, happy new year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0