Tillbaka!

Jag lever! Haha, förrgår när jag kom hem trodde jag inte att jag skule kunna röra med på en vecka... Men igår gick det utmärkt. Satt uppe liittee för länge och tittade på Sherlock säsong 2. Hehe, det är så bra! Nu har jag lånat ut den till Sophie och jag hoppas att hon njuter av den som jag gjorde. Tror jag ska tvinga på Elin säsong 1... Hum.. planer xD
 
Imorgon börjar skolan som vanlig, och med det ridskolan. Jag ska även börja rida Samba lite smått igen. Hon har blivit supersmal efter allt springande med Njord. Nu ska det bara hållas. Jag ska börja ta med Fyndig till ridskolan, ska prata med Emma nu på torsdag. Det ska bli kul. Far och son i samma grupp... Sött ;)
 
Kameran gör fortfarande revolution så en gammal bild på min pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0