Ska till Finnbacka i helgen

Jag vet inte hur många som läser och så, men jag kan säga så här:
Nu när jag är borta ska jag göra två tids inställda. En tanke som måste ut. Hoppas du gillar det och kanske kommenterar. Om inte, struntar jag i det ;P
 
Jag har varit ute och ridit på Samba idag. Vi lekte lite i skogen sprang omkring. Det var inget specielt.
 
Igår red jag min första lektion på ridskolan. Jag fick d-ponnyn Oscar. Han är en super dressyrponny och supersnäll. Vi fick rida på stora mitten volten och arbeta med halvhalter och tempoökningar. Fick honom riktigt arbets villig och fin tillslut. Svarade super på skänklarna, så som det ska vara. Inte ofta man får en sån ridskole ponny, va? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0