Mini-tävling!

Tänkte att vi skulle ha en liten mini-tävling ;)

Förstaplats: Gästbloggning och länk.
Andraplats: Länk.
Tredjeplats: Länk.

Tävligen pågår tills imorgon.

Det du ska göra är att gissa rätt vad som kommer hända idag när jag rider Samba. Den som gissar rätt vinner (om det är fler lottar jag). Okej, här kommer frågan:

Idag tänkte jag att jag ska rida Samba med sporrar förförsta gången. Vad kommer hända?

A. Jag kommer sitta kvar, men hon kommer dansa omkring så fort jag änvänder skänklarna.

B. Jag kommer ligga i ett dike någonstans.

C. Jag kommer inte hitta mina sporrar och skiter i det.

D. Det kommer inte hända någonting

Gissa på!


Tävlingen är avslutad!

Kommentarer
Postat av: Oda

Gissar på A :)

2011-09-15 @ 19:27:05
URL: http://hogwartsexpressen.blogspo.com
Postat av: Hanna

Jag tror A :)

2011-09-15 @ 20:18:23
URL: http://ryttarinnan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0