I krig och kärlek är allting tillåtet

När jag ver liten trodde jag att det blev krig om man blev kär... Dumma lilla jag xD

Okej, då ska man prata lite om dagen ;) Jag har varit i skolan och det mesta har gått bra. Jag har redovisat SO;n och var hes och lite nervös (inte super sugen på att prata inför klassen) men det gick bra och Bohman sa att jag hade en bra redovisning. Skoj, skoj :) Sedan har jag väl inte gjort så mycket mer. Ska läsa i Kemiboken till provet imorgon. Hoppas det går bra och jag inte blandar ihop alla joner och atomer och sånt :P

det blev ingen riding idag för det spörengar och jag har inget täcke på Samba eller något sånt så hon får stå i två dagar nu ;) Okej, nu ska jag forsätta med det där testet....
* En bloggares häst jag inte skulle tacka nej till.
* Svagheter hos mig som ryttare.
* Min favorit ras.
* 10 saker du inte visste om mig.
* Min första ridlektion.
* En A, B, C, D ponny och en storhäst (från hästnet) jag skulle välja och jag fick en av varje.
* Hur mina hästar var när de kom och hur de är nu.
* Något jag skulle vilja göra sommaren 2012
* Min första tävling.
* Favorit hästen på ridskolan.
* En annurlunda sak med min/mina hästar.
* Ett inlägg som BARA handlar om mig.
* Den fulaste outfiten jag kunde hitta.
* Vad jag vill göra när jag blir vuxen.
* Bilder på 10 riktigt fina hästar.
* Mina djur, förutom hästarna.
* Min familj.
* En gren jag skulle vilja tävla i.
* Drömhästen

Jag har många svagheter, men det jag skulle vilja påpeka just nu är mina händer, som har en onödig förmåga att falla på sidan om jag inte tänker på dom HELA TIDEN! Och jag pallar inte de.... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0