En i klass 8 har drabbats av en plötslig sjukdom

Jag kännde mig lika kraslig imorse när jag tog ut hästarna och mitt under tekniken så fick jag super ont i magen och började svettas. Det var bara att skaffa skjus hem.. Tråkigt....

Den som målar himelen är ett geni. Im just saying...

Ja, igår så var jag i Delsbo och red en lektion. Jag fick Casper, häst jag hade på ridlägret. Tydligen hade han hittat den lerigaste delen i hagen och rullat sig. Det tog 20 min att ta bort det värsta och sen måste jag skynda mig att sadla och tränsa... Suck, livet är inte lätt ibland. När pappa fick se hur stor Casper var tror jag att han blev lite rädd över att jag skulle ramla av. Men jag har haft honom i en vecka och han är bara 1.60 (hehe).
Taget från dkrsryttare.blogg.se.

* En bloggares häst jag inte skulle tacka nej till.
* Svagheter hos mig som ryttare.
* Min favorit ras.
* 10 saker du inte visste om mig.
* Min första ridlektion.
* En A, B, C, D ponny och en storhäst (från hästnet) jag skulle välja och jag fick en av varje.
* Hur mina hästar var när de kom och hur de är nu.
* Något jag skulle vilja göra sommaren 2012
* Min första tävling.
* Favorit hästen på ridskolan.
* En annurlunda sak med min/mina hästar.
* Ett inlägg som BARA handlar om mig.
* Den fulaste outfiten jag kunde hitta.
* Vad jag vill göra när jag blir vuxen.
* Bilder på 10 riktigt fina hästar.
* Mina djur, förutom hästarna.
* Min familj.
* En gren jag skulle vilja tävla i.
* Drömhästen
Jag måste ta fjording. Vem kan inte säga nej till dessa superlugna hästar som kan göra allt?


Blider från tävlingarna från dkrs kommer nog senar under dan :)

Jaa, vad kan man mer skriva? Har du några tips, hör av dig xD


Kommentarer
Postat av: Emelie

kan du förklara rubriken för mig?

2011-10-03 @ 16:05:28
URL: http://emeliiieboren.devote.se
Postat av: Elin

Hej! :)

Vad heter fjordingen på bilden, grymt likt min herre!
Sjukt lika! :O

2013-10-07 @ 10:10:49
URL: http://nattstad.se/eliiinswahnfhyr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0