Ut och ridit!

Idag har jag och mamma varit ute och rdit. Mamma på Smaba och jag på Dolly och Ronja sprang bredvid på marken. Det gick jättebra. Hästarna blev lute fundersamma på en bil, men inge mer. Dolly fick några ryck och travade jättefort och kickade lite. På slutet glopperadr jag och Samba lite. Fick all snö i ansiktet så såg inte så mycket :P.

Aja, på hela taget var det en jättebra start på morgonen. Ska nog göra sammasak i morgon. Sen ska jag ut och rida varenda dag (utom måndag och onsdag) den här veckan! Inga undantag! Thats it! Sen kan vi åka till Hellström och rida.... Om jag inte ska till Pernilla eller Gallo eller något sådant. Hummm..... Hur ska jag göra? Iaf så ska jag rida!
Undara om jag hinner med allt. Läxorna hinner jag och så.... Nej, sluta tänka på det nu! Så nu är det ur vägen!



//Kakan
Klicka!

Kommentarer
Postat av: molly

VA? :O <3

2011-01-22 @ 17:41:15
URL: http://mollsh.blogg.se/
Postat av: Odda

Vadå....? -.-

2011-01-22 @ 19:39:33
URL: http://odansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0