Ut och rida men Molly!


Idag ska jag ut och rida men Molly :)
Ville inte med pappa och Hannah till Edsbys för att skjuta, så nu ska man rida med Molly istället. :)
Hoppas det gårba, Samba värkade lite pigg igår. På torsdag ska hon och jag åka till Järvsö och ta lektion :) Och gången efter det ska jag få rida Felicia! :D Skoj!

Igår kollade jag på Melodifestivalen. Inte låt va sådär superbra, men dom flesta helt okej. :)
Hoppas dom blir bätte.....

Är det bara på min dator som det inte går att lägga ut HTLM koder? Det går inte! :@ Dumt!!!! Nå får en länk till dagens låt istället:

Dagens låt:
Creepy Doll
Eller
Sweet Dreams

//Kakan

Kommentarer
Postat av: molly :D som är skitglad just nu ;D

vi tar en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG tur i skogen :D

2011-02-06 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0