Om du vill bli älskad, älska själv.

Jaha, då sitter man här med onda lår, en mun som är dum och inget att gö. Superkul :D

Okej, ridlektionen igår går att förklara med två ord:
Åt helvete.
Jag fattar inte vad jag höll på med där uppe på hästryggen! Min sits var inte bra och jag skumpa runt som en nybörjare, inför alla föräldrar och lite annat smått o gott som stod och tittade på. Jag ville dö. Stackars Mysitk som måste ha mig på ryggen den lektionen.

Har inte varit i skolan idag pga tandläkare. Shoppade lite böcker men inge mer....

Ja, funderar på at ha en frågestund på bloggen. Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Daniela

Sv: Jag köpte honom från Delsbo/Ljusdal (Hälsingland) där hade en tjej som heter Leigh honom :)



Men innan det har Frida Persson från södertälje och Caroline Ottehall från Uppsala haft honom :D



Jätte fin blogg föresten :D

2011-08-31 @ 21:20:45
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0