Mormors pengar!!!

Idag när jag kom hem från skolan så fick jag två berv. Det ena från banken och det andra från någon annan. När jag öpnnade det andra brevet (inte från banken) så var det från mormor! Jag belv jätteglad! Hon hade skickat det till min födelsedag och det var hundra kronor i. Vi trodde att någon på posten hade tagit kuvertet! Men det hade dom inte, men iaf! Att någon som många litar på ska gå och stjäla penger! Det är så lågt!!!

Just de, jag har hittat lite info om SD (Sverigedemokraterna). Deras symbål är blåsippa (stakars blomma). Deras frågor handlar om utvandrade, och dom tycker att dom invandrare som inte vill lära sig svenska språket ordentligt eller om det är lugnt i deras hemland. Dom vill inte att psykistsjuka som begår brott inte ska få vård. Dom är så rasisktiska!! Men det som är intressant att dom inte får hjälp av varken Alliansen eller dom rödgröna. Lars Ohly (partiledare för Vänstern) vägrade gå in i samma sminklors som Jimmie Åkesson (SD;s ledare) satt i! Det är bra Ohly!!

Kom ihåg:
Bohman ist unser Führer!


//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0