Fönster :P

Damp!!!!!
Jag skrev innan och nu ba *Plicg!
"Fiarefox svarar inte"
*Står och dunkar datan i väggen...

Iaf ska jag försöka skriva hela skiten iigggeeennn.
Jag och Molly var ute och red i dag. Vi började prata om att om dom säljer sin lägenhet i Stckholm ska dom bygga ett stall och skaffa en ponny. J=Jag och M=Molly.
M:"Den måste ha en kompis och vi kanske inte har råd med två hästar :'("
J: "Den kan ju vara med Saamba och Dolly :)"
M: "Mehh, han elle hon måste ju ha en kompis i stallet..."
J: "Men, om ni nu ska bygga stall så kan ni ju bygga så mina hästar kan få flytta in också :3"
M: "Jaaaaa!!!! :DDDDDDED <33333333333"

Så började vi diskutera hästar vi ville ha...

M: "Jag vill ha en New Forest eller en Conemara eller en Islandshäst eller en Fjording...."
(Mmåånnggaa raser senare)
M: "Eller en......."
J: "JAG VILL HA EN SKETTIS!!!! :3333 <33333"
M: "Men, dom är väll inte ruliga att rida? :S"
J: "Man, jag ska lära den tricks och andra saker. Jag kan köra den :3"
M: "Jooo..."

När jag kom hem så kolla jag på blocket och hitta världens sötaste ponny! Jag vill ha den :'(!!!
Länk på komnetarer.


//Kakan

Kommentarer
Postat av: Kakan

http://www.blocket.se/gavleborg/Unghingst_29304827.htm?ca=5&w=1



Det är min kärlek <3

2010-09-06 @ 10:34:38
Postat av: Odda

Haha, GUUD vad söt! :D

2010-09-07 @ 19:32:04
URL: http://odansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0