Tjo alla!!

Idag har man inte gjort så mycket...
Jag har varit med Oda och Molly ^^
Jag vaknade av att Snurran slickade mig på armbågen. Då var klockan kvart i nio -.-'
Aja, bara att gå upp och klä på sig. Jag åt frukost überlångsamt innan jag gick till Oda. På vägen mötte jag Maja, Molly och Charlie. Jag och Molly gick till Oda. Isis och Freija (stavning?) hade tagit in tre valpar. Jag tog en lite vit. Den döpte jag till Corn Flakes. Hon luktade honug <3
Så söt asså <333
Iaf så måste jag och Molly gå hem när Oda skulleåka hem till Umeå :(
Saknar dig redan :(<333
<333

Iaf så när Molly och jag kom hem till mig så gjorde vipizzamackor och tittade på Toothfairy. Fortfarande bra ;). Vi bestämde oss för att kolla upp lite musik i filmen. Vi surfade in på nätet och gick in på Elins blogg. Där tittade vi på filmer. Men iaf så red vi barbaka idag. Jag på Dolly och Molly på Samba. Det gick bar. Lite ovant att vara så nära marken ;)
Nu har jag inte något mer att skriva.... Odas übersöta valpar <3333
//Kakan
P.S. I morgon börjar skolan igen... Den här veckan har gått så jävla fort asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0