Mobil djävel... D:

Idag så var allt normalt tills jag kommer till skolan. Där börjar lite av min otur... Jag tappar mobilen i skolans fina kakelgolv. Den hakade lite och sedan så var det inge mer med det, om inte min bakrundbild var borta!! Sabbt klickade jag in på bilder och kollade vad som var fel. Jag hade inga bilder! Jag kollade in på musiken och det som jag fruktade hade hänt!! All min musika var borta!!!! Jag belv jättearg!!! Men,men jag lyckades övertala Hannah att få låtar av henne (otacksamma unge! Du fick nästan alla dina låtar av mig och vägrar ej mig en!! -.-). Men jag hade ingen plats i mitt minne så jag kollade på mineskortet. Det satt löst! Så jag satte tillbaks det och allt kom tillbaka! Jag belev überglad!
//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0