Sista "riktiga" dagen i skolan :D

Jepp, nu slutar den dryga skolan med spy Yvonne. Och så ska man ju börja 7:an :D Det kommer bli så fett najzz!! Aja, i dag har man städat och städat och kollat på bränboll och kastat upp Charles freesbe i ett träd XD.

Jag har fantiserat Galloons värld. Den ser ut så här:
Ponnys, ponnys, kattungar, kattungar, kattungar stora som ponnys och Kakan.... Suck...
Farcinerade, farcinerade :P

Nu sitter jag och gikar Feel med Robbire Williams. Det är jättebra! Dagens låt blir den :D (Länk: http://www.youtube.com/watch?v=olYVnvfPDoI Obs! Hans sitts suger!)
Jag har sätt Lady gagas nya video. Det heter Alejandro och den är väll okej... Liten varning för några nakenchockar :P

Bilder:
Mitt arbete om...
Min teckning på...
Min sago figur..
Min 1600-tals docka
//Kakan

Kommentarer
Postat av: molly

SAKNAR DIG!!!!!! jag kommer på söndag i alla fall :) e du hemma dåå???

då kan du få träffa charlie :D

ring mig :D <3

2010-06-10 @ 11:54:58
URL: http://mollsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0