Hemma igen :D

Nu har jag varit och äventyrat med Oda och Molly :D
Vi tältade och vi skrattade jättemycket. Vi busringde XD Jag vet inte snällt men i alla fall. Oda är bäst för hon har hjälpt mig med bloggen :D Detta kanske blir mitt sissta blogg inlägg på ca en vecka :( Jag ska nämskligen till mormors sommarstuga i Dalarna och fira midsommar. Sen ska jag på lägger där... Men jag kommer hem på Fredagen. Sen ska man åka på Söndan igen :P Men, men....
Jag var hos tandläkaren igår :(
JAG HATAR TANDLÄKAREN!!!!!!!!
Men jag har köpt nya skor!!!
Ett par till bröloppet och ett till vardags :D
Jag har även gått runt HELA vår häst hage. Det var för dom hade smitit och mamma gick åt rätt håll så jag fick barr i skorna och ont i fötterna D: Bläää.......
Bilder:
Vardags skor :D Fett najziga
:thumbup:
Jag kunde inte hitta mina fin skor :(
Dagens låt:

//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0