Lite hjälp på traven

 Jag brukar inte bry mig om dessa saker. Jag studerar och inser att jag inte bryr mig ett skit. Men just detta vill jag skriva om för att det är så ohyggligt dålig.

Den här filmen har fått hur många kommentarer som helst och blivet (för det mesta) risad. Men jag vågar, med en vis efter tanke, påstå att den är fake. Varför? Jo, det är den del saker som inte stämmer i den. En hel del fnitter och "Vi måste ju säga något grovt? Jag har ju redan sagt idioter.". Det stärker min teori om att det är fake.

"Väldigt tv-kåta", med de syftar ni förmodligen på att man vill ha uppmärksamhet, eller tolkar jag er fel nu? Om man nu gör en fake video och ber om att få uppmärksamhet är, man inte lite "tv-kåt" då?

 

Låt oss nu tro att detta inte är fake, utan på riktigt. Det betyder att hela videon blir mindre trovärdig. Varför? Här kommer nu mina tips till er två bakom kontot "hernik b" på Youtube, om ni vill göra era röstinspelningar bättre:

  1. Skippa fnittret. Om ni vill få sånna som jag att tänka, "jaha, nemen gud så roligt för er" och klicka vidare till nästa video/inlägg så ska ni sluta fnittra så frentiskt. Hur skulle det se ut om alla politker stod och fnittrade som små tjejer när de skulle lägga fram sina argument? Bra? Nej, skulle inte tro det..

  2. Prata inte med varan. Bestäm innan vad ni ska säga. Exemplet jag tog upp innan, är saker som jag stör mig på som in i helvete. Och om ni inte vill stå och prata med skrivna lappar om vad som ska vara med, säg det som känns rätt då, stå inte där som en idiot och försök komma på något "grovt" att säga. Tack, men nej tack.

  3. Fall inte ifrån ämnet. Håller till det ni har tagit upp. Börja inte prata om vad Nellie Berntsson har skrivit på sin blogg och vad som har hänt med hennes Instagram. Vad har det med Ponnyaktuten och göra? Åh, ingenting! You don´t say that, wow!

  4. Säg inte emot er själva. "Hon har väl inte råd men en människa... En människa med rätt kunskaper.". Lite senare "Dom tar ju med rika ungar.... Som Nellie...". Vänta var inte hon fattig nyss?

  5. Ni borde väl också nämna att mycket av det som gör att barnen blir kända är SVT;s fel. Eller det är ju barnen som bestämmer om de ska få åka till Tobbe eller inte jag fattar... Eller...?

Nu tänker jag faktiskt göra något som jag inte brukar, lyfta på hatten. Ni har några riktigt grymma argument på G här. Om ni fin putsar lite här och där, så kommer bet bli super.

 

Jag tänker inte ta upp att jag tycker ni ska ta bort den fina bilden, lägga dit era ansikten och ta bort den jobbiga ljudförvägnings grejen från era riktiga röster, jag kommer inte ta någon seriöst fören man kan stå för sig själv. Ni förklarade ju i eran andra video att ni ville vara anonyma, vilket jag respekterar.

 

Nej, jag vet vad ni tänker, "En som gillar Ponnyakuten som inte har något liv och tänker bara kåta ner sig i det!".

Men svaret är nej, jag tycker inte om Ponnyakuten så jävla mycket. Jag tycker dock inte programmet är sikt, men så bra är det väl inte? Samma problem år ut och år in. Jag håller med i mycket det ni säger om "tv-kåta ungar". Dock hatar jag det inte på samma nivå som ni påstår att ni gör. Det jag inte tycker om är hur ni lägger fram det.

 

Jag vet inte om ni kommer att läsa det här, men om ni gör det släng in en kommentar. Jag vill göra höra något från er "haggor".

God eftermiddag!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0