Nytorp?

Idag åkte jag och mamma till öppet hus på Nytorp, en ny öppnad gymnasie skola. Jag tyckte det var en helt okej rund visning och information, mamma tycket inte det. Jag kan ju säga att jag blev jättesugen att gå där bara för stallet. Så jäkla fint! Och sen hade ju de fixat en del intressatna tränare som kommer upp två gånger per termin. Spännande, spännande... Men sen måste man ju kolla på praktiska skaer oxå, som typ utbildning och boende... Suck...
 
To die for? <3
 
När vi kom hem från vår utflyckt till Arbrå så stack jag ut en sväng på Samba. Det blev inte en lång sväng, men jag tränade på övergångar mellan halt, skritt och trav. Underlaget pallade inte galopp och inte ryttaren heller. Samba var jättepigg, inte så konstigt med tanke på att hon har stått i en vecka eftersom jag varit sjuk. Och alla vet ju att det är roligare att trava än att stå still ;)

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Hoppas att du får en bra dag (:

2013-02-09 @ 16:24:37
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0