Sista Ultimate träningen...

Igår var det den sista ultimate träningen för mig innan USM. Jag tycker att ultimate är jättekul och kommer sakna det supermycket när jag flyttar till Sundsvall...
 
Ultimate är en frisbee gren, där man är två lag och ska göra mål i det andra lagets målzon. Det är sjukt kul och utmanade. Jag som inte är så bra på fotboll och att springa korta snabba sträckor så passar det bra. Någon kan lixom lägga en bom (en disc som går över hela plan) och jag kan springa och göra mål. Det är hur kul som helst. Men ja, nu så får jag ju inte träna eller spela på ett tag innan USM... :(
 
Idag ska jag packa och så ska Ginnie åka tillbaka till sin ägare. Imorgon ska jag till Stockholm och sen vidare till Arlanda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0