Jag känner att jag är grym på blogguppdatering.

Jag ska väl försöka mer antar jag... Medan jag har varit borta har jag inte skrivit om hur det gick för mig och Fyndig förra helgen på Uffe-träningen. Jag kan säga att han skötte sig kanon, lite slö bara.
 
Idag ska jag till pojken och så ska jag röra på Samba. Funderar på att rida en länge sväng, hon har så mycket energi. När jag åker till Fyndig tror jag att vi ska till hudik sen. Ska se om jag kan tvinga med Oda, om hon nu är vaken..
 
 
Ska fixa några tidsinställda under veckan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt fin blogg + header, gjort själv? Har slängt in ett par till kommentarer lite här & var ;)

2012-09-15 @ 08:53:12
Postat av: Oda

ja jag är vaken....

2012-09-15 @ 17:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0