Hemma och är sjuk

Nu sitter man hemma och vill hälst gå och sova. Men det är just de som är problemet, jag kan inte sova. Jag har fått den sista sprutan mot livmorderhalscancer och så jag har tjej-problem (hehe) så jag kan bara sova på sidan, vilket resulterar i att jag har nackspärr och inte harr sovit som man ska. + Att jag har bråkat med en kompis för att jag är så trött och lätt irriterad... Kul eller?
 
Men jag kan väl inte göra allt? Jag ska försöka ut på träning idag på ridskolan om min kropp tillåter den ansträngningen. Annars så är det bra. Jag har tränat Samba på tempo ökingnar/minskningar och att hon ska lyssna på mina hjälpor. Hon käns super efter ett tag! Man lär sig verkligen att rida på ston.

Kommentarer
Postat av: oda

Är också hemma...:(

Svar: Du facebook... Nu!
Karin Dorotera Mikaelsdotter

2012-09-27 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0