Ett äppelrus och en avklivning

Idag har jag inte gjort så mycket, ett försök till att göra läxor och att skriva klart ett kapitel som inte vill få till sig. Men med många om och men gick jag till stallet. Jag red ut barbacka på Samba bara för att röra på sig. När jag tagit loss Samba brukar hon stå still och vänta. Men inte idag. Hon travade sin iväg. Jag fick locka henne med ett äpple som hon fick sen. Bus häst :P
 
Sedan har vi gå min fina avklivning. Well, vi var ute i skogen och jag red i gummistövlar, skulle ju inte göra något speciellt. Alltså rider jag igodan ro och lutar mig frammåt för vi är på en smal stig som lutar uppåt. Helt plötsligt tar det tvärstopp på min ena sid. Jag sattar min fina polle och glider av. Det visar sig att jag sitter fast i en föredetta gren (nu av huggen). Ja, det är ämnat att jag inte ska sitta kvar på hästarna nu för tiden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0