Alla blodpumpares dag!


Någon gammal blid jag hittade.
Det har hänt mycket sedans sist och jag ska nog samman fatta det hela nu.

I torsdags så hade jag rid lektion med ridskole hästen Lina. Det gick bra, kommer inte ihåg vad vi övade på men det gick bra. Jag fick lite ont i magen när jag skulle arbeta henne i galoppen så då hamnade vi i obalans men sen så.

Dagen efter (fredag) så red jag Fyndig. Han var pigg, men jag måste rida honom mer så jag får kontakt med honom. Jag blir osäker och kan inte rida honom och komma ner i sadeln. Sen så fick han syn på något och flög iväg så jag höllpå att flyga av (kände hur jag var i luften) men jag klarade mig.

Idag är det alla hjärtans dag. Vi har kollat på film i skolan och mest slappat. Igår var jag hemma hos Gallo med Elin och vi flummade sönder :P Idag så ska Oda också kanska komma och så ska vi baka. Ni får har det så bra tills nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0