Snart är det jul igen.

Snart kommer julafton och jag ska vara hemma och fira :)
 
Igår var det tomte hoppning på ridskolan och jag var med på Mystik. Hoppade 80 cm och det gick i 180 km/timmen! Det gick superfort! När vi red ner mot trean trodde jag vi skulle få en vägran men han stälde upp och hoppade. På de tre sista hindrerna så tänkte jag:
"Nu stannar han det går för fort!"
Men det gjorde han inte och vi fick en clear round rosett. Det var kul :)
Jag och Mystik från förra året.
 

Idag har dt inte hänt så mycket. Gud, jag känner att jag skriver som en tre åring... Passar till en person som har B i svenska, skryt,skryt,skryt.... Ne nu ska jag gå och göra något.
//Karin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0