För ett år sedan

Så skulle jag börjar ridskolan och längtade jättemycket. Jag börjar på torsdag nästa vecka. Det sk bli kul att träffa min grupp igen. Jag rider med vuxna, vilket jag trivs med, eftersom det lätt blir lite flummit med ungdomar tycker jag. Jag vill ha det 100% seriöst. Det är min stil. Jag ska nu i början testa att ha Fyndig på lektion, nu när vi är ute. Det ska bli... Intressant.

Skolan börjar jag imorgon. Vi ska börja med en hårdstart, buss upp till Kårböle, sedan kanot och övernattning i militärtält. Kul?

Idag ska sista dagen av sommarlovet firas. Jag ska klippa mig och åka hem till Elin och grilla. Jag ska även se om min kamera vill ladda in bilderna på datorn eller om den är sur fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0