En kort paus i värmen

Här är sommaren jag bad om! Det funkar alltid om man frågar.

Jag tar en paus i värmen innan jag brinner upp. Imorse gick jag och mamma med hästarna upp till Eva där det ska stå tillsammans med hennes isläning Njord. Ihopsläppet gick bra. Jag tog med kameran och ville få några snygga bilder med galopperande hästar som jagar varan, men nej... Tråkmånsar ;P

Kameran har i alla fall bestämt sig för att göra revolution och vägrar lägga in bilderna på datorn...

Nu sitter jag inne men ska snrat ut igen och ska ligga och läsa Hungerspelen. En helt okej bok än så länge. Kanske åker och invaderar Evas hamock, igen ;)

Känner mig inte vacker idag, därför har jag en bok i ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0